dijous, 16 de gener de 2014

Chevrolet...




Uns 50 milions d'euros . Així xifra el sector la compensació que necessitarien els 85 concessionaris Chevrolet a Espanya per la pèrdua de negoci que patiran quan la marca deixi de comercialitzar a Europa a partir 2016.
Tal com han declarat fonts de la patronal de concessionaris Faconauto a Infotaller.tv , " ens consta que la xarxa s'ha ampliat amb nous punts de venda en els últims mesos i que la marca ha exigit importants inversions a les concessions ja establertes " .
Per aquest motiu , Faconauto entén que és " necessari" que General Motors faci " un esforç per compensar cada empresa , moltes de les quals estan abocades a tancar" . " Confiem que el fabricant respecti les inversions que la xarxa de concessionaris Chevrolet ha vingut fent" , han afegit les citades fonts .
Des de l'Associació de Concessionaris Chevrolet han apuntat al diari Cinco Días que la decisió de deixar de vendre cotxes Chevrolet a Europa a partir de 2016 els va ser comunicada per sorpresa i sense negociacions o comunicacions prèvies per conèixer les necessitats de la xarxa davant aquesta circumstància .
Per aquest motiu, els concessionaris Chevrolet apunten possibles indicis de mala fe contractual . De fet , l'associació revela inversions recents d'entre 500.000 i 1,5 milions d'euros per adequar instal · lacions a la venda de cotxes de la marca , que seran difícilment recuperables . Una situació que, tal com ha valorat Faconauto per Infotaller.tv , inquieta el sector : "Ens preocupa la desprotecció que actualment tenen els concessionaris quan es produeixen aquestes situacions" .
L'Associació de Concessionaris Chevrolet tractarà que la companyia negociï la indemnització necessària en cada cas , tot i que tem que el pla de sortides estimi compensacions que no superin ni el 20% del necessari "per evitar la ruïna de la xarxa de distribució" . També tractarà de fer lobby amb la resta de la xarxa a Europa . Des Faconauto asseguren
El compromís de la marca amb la seva xarxa de distribució passa per vigilar la marxa amb els venedors durant dos anys més , encara que l'anunci de la seva sortida del mercat el 2016 afectarà de manera evident a les seves vendes .

http://www.infotaller.tv/reparacion/concesionarios/concesionarios-chevrolet-piden-50-millones-por-dejar-de-vender-la-marca

TOYOTA HYBRID

  REVISIO del Toyota Corolla Hybrid feta!


Avis Legal : L'article 10.1 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic estableix l'obligació que les empreses amb dominis d'internet
especifiquin el gestor d'aquests en aquestes pàgines. És per això que a continuació mostrem les nostres dades legals.
AUTO TALLER JUANOLA SL - C/ GARRIGAS, 13 - 17600 FIGUERES - CIF: B17419557 - Inscrita al Registre Mercantil de Girona.: Tom 1278, Foli 48, Fulla Gi14017, Inscripció 4ª.
E-mail de contacte: info@tallerjuanola.com Telèfon: 972 50 55 55

Política de Protecció de Dades :
Les dades personals recaptades a través de la web www.tallerjuanola.com o del nostre correu electrònic info@tallerjuanola.com són objecte de tractament automatitzat i s'incorporen als nostres fitxers titularitat de AUTO TALLER JUANOLA SL., que és així mateix responsable d'aquests fitxers. Pel que l'enviament de correus electrònics o altres comunicacions a AUTO TALLER JUANOLA SL. implica el
consentiment exprés del Client a la inclusió de les seves dades de caràcter personal en els nostres fitxers automatitzats.
El Client pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, d'acord amb el previst en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal y demés normativa aplicable a l'efecte, mitjançant l'enviament de correu ordinari d'una
sol·licitud per escrit a la següent direcció: AUTO TALLER JUANOLA SL - CR GARRIGAS, 13 - 17600 FIGUERES
A la sol·licitud s'haurà d'acompanyar el nom i cognoms de la persona i la fotocòpia del DNI. Els nostres fitxers es troben inscrits en el "Registro General de la Agencia Española de Protección de Datos (www.agpd.es)", al que pot accedir
el Client per a comprovar la situació dels mateixos.