divendres, 22 de novembre del 2013

Els turismes de més de 15 anys presenten un major risc de mortalitat en cas d'accident, segons un estudi del RACE i Bosch

Els turismes entre 15 i 25 anys són els que presenten un major risc de mortalitat en cas d'accident , segons un estudi realitzat conjuntament pel Reial Automòbil Club d'Espanya ( RACE ) i Robert Bosch . L'estudi ha analitzat el risc de mortalitat basat en l'edat del parc de turismes , a través de l'estudi de l'accidentalitat dels darrers anys a Espanya . L'informe també examina els plans d'incentius a la renovació del parc , la protecció dels ocupants en els últims 20 anys , l'evolució de l'equipament dels vehicles , les proves EuroNCAP o l'estudi de la reducció de la sinistralitat i de la mortalitat equipant diferents sistemes de seguretat activa i passiva .
L'estudi mostra la seva preocupació per l'envelliment experimentat al parc espanyol de vehicles des del començament de la crisi econòmica . "La reducció de les matriculacions de turismes ha provocat l'envelliment del parc , passant de gairebé 1,7 milions ( anys 2004 a 2007 ) a poc més de 800.000 les unitats venudes el 2011 . Amb aquesta dada , l'antiguitat mitjana del parc a Espanya el 2012 era de 10,3 anys . Pel que fa al nombre de vehicles en circulació , el 2011 un de cada cinc turismes tenia més de 15 anys , i gairebé la meitat tenia més de 10 anys , malgrat els plans d'incentivació iniciats el 1994 " , es diu . En aquest sentit , l'estudi diu constatar que , entre 2009 i 2011 s'ha produït un augment en el pes dels accidents dels vehicles amb més de 10 anys en els sinistres amb víctimes , i també un augment en el percentatge de vehicles amb més de 15 anys en el conjunt d'accidents amb víctimes . " No només augmenta el nombre de col · lisions , sinó també el pes sobre el total de sinistres respecte al total ", assenyalen . La importància dels sistemes de seguretat Un dels objectius de l'estudi era conèixer com els sistemes de seguretat intervenen en la reducció dels sinistres oa la gravetat de les lesions . D'aquesta manera , i basant-se en investigacions , s'ha calculat un potencial de reducció d'accidents ( PRA ) i de morts ( PRF ) per sistema de seguretat .
"Per exemple , un vehicle amb ABS redueix un 6% el risc de colisión1 , pel que aplicant aquests càlculs a Espanya , es podrien reduir 3.962 accidents amb víctimes en turismes tant en zona urbana com interurbana ( PRA ) , sobre un total de 66.030 , i en 59 els morts en turismes ( PRF ) sobre un total de 977 " , sosté l'estudi . "Si considerem l'ESP , un informe suec afirma que redueix un 22,1 % els accidents per sortida de la via i un 32 % els sinistres en condicions climatològiques adverses . Si prenem com a base els accidents amb víctimes a Espanya produïts en ciutat i en carretera , el nombre d' accidents en què s'ha vist implicat el plugim ( 3.336 ) , la pluja forta ( 841 ) i el vent ( 199 ) , es podrien evitar 1.400 accidents amb víctimes per climatologia adversa ( PRA ) si tots els vehicles equiparen ESP . I si prenem com a referència les col · lisions per sortides de via en ciutat i carretera , es van produir un total de 1.713 sinistres per plugim , per pluja forta 457 i per vent 90 , pel que es podrien reduir 723 accidents per climatologia adversa amb sortida de via ( PRA ) " continuen assenyalant . Finalment , l'estudi advoca per informar a l'usuari sobre els beneficis que suposa equipar aquests sistemes en el vehicle , i saber com funcionen per conèixer els seus límits . Així mateix , aconsella que , a l'hora de comprar un vehicle , es promocioni l'equipament en seguretat , ja que "no es tracta d'un cost , sinó d'una inversió que redunda en menys accidents i menys lesions" .

Productes Mann - Filter recorda la necessitat de revisar també el filtre d'habitacle amb l'arribada del fred

(segons Europneus)

MANTENIMENTS DEL SISTEMA HYBRID

  Cal fer manteniment dels filtres de la bateria del Hybrid .... guaiteu com estava el filtre d'aquest toyota.... 


Avis Legal : L'article 10.1 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic estableix l'obligació que les empreses amb dominis d'internet
especifiquin el gestor d'aquests en aquestes pàgines. És per això que a continuació mostrem les nostres dades legals.
AUTO TALLER JUANOLA SL - C/ GARRIGAS, 13 - 17600 FIGUERES - CIF: B17419557 - Inscrita al Registre Mercantil de Girona.: Tom 1278, Foli 48, Fulla Gi14017, Inscripció 4ª.
E-mail de contacte: info@tallerjuanola.com Telèfon: 972 50 55 55

Política de Protecció de Dades :
Les dades personals recaptades a través de la web www.tallerjuanola.com o del nostre correu electrònic info@tallerjuanola.com són objecte de tractament automatitzat i s'incorporen als nostres fitxers titularitat de AUTO TALLER JUANOLA SL., que és així mateix responsable d'aquests fitxers. Pel que l'enviament de correus electrònics o altres comunicacions a AUTO TALLER JUANOLA SL. implica el
consentiment exprés del Client a la inclusió de les seves dades de caràcter personal en els nostres fitxers automatitzats.
El Client pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, d'acord amb el previst en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal y demés normativa aplicable a l'efecte, mitjançant l'enviament de correu ordinari d'una
sol·licitud per escrit a la següent direcció: AUTO TALLER JUANOLA SL - CR GARRIGAS, 13 - 17600 FIGUERES
A la sol·licitud s'haurà d'acompanyar el nom i cognoms de la persona i la fotocòpia del DNI. Els nostres fitxers es troben inscrits en el "Registro General de la Agencia Española de Protección de Datos (www.agpd.es)", al que pot accedir
el Client per a comprovar la situació dels mateixos.