divendres, 17 de gener de 2014

El comptaquilòmetres:



Manipular el comptaquilòmetres hauria de ser una infracció greu segons l'opinió de la patronal de venedors de vehicles Ganvam , ja que altera el preu i , a més , suposa l'obtenció d'un lucre il · legítim .Segons l'associació, constitueix un acte d'estafa , que pot ser sancionat amb fins a sis anys de presó . Per això , creu que hauria d'estar penat de forma greu en la nova Llei de seguretat viària que s'està tramitant a les Corts. De fet , Ganvam ha presentat ja una esmena perquè s'inclogui dins del nou codi .A més de la seva càrrega penal , l'associació posa l'accent en la competència deslleial que suposa aquesta pràctica enfront de la " immensa majoria d'agents que treballa honestament " , projectant també " una imatge negativa del sector del vehicle d'ocasió .No només afecta a la quantia de la transacció comercial ia la imatge del sector , sinó que a més repercuteix sobre el medi ambient. Manipulant el comptaquilòmetres circulen per les carreteres vehicles les emissions contaminants no es controlen de la manera adequada .

http://www.infotaller.tv/reparacion/concesionarios/manipular-el-cuentakilometros-podria-ser-una-infraccion-grave

dijous, 16 de gener de 2014

Chevrolet...




Uns 50 milions d'euros . Així xifra el sector la compensació que necessitarien els 85 concessionaris Chevrolet a Espanya per la pèrdua de negoci que patiran quan la marca deixi de comercialitzar a Europa a partir 2016.
Tal com han declarat fonts de la patronal de concessionaris Faconauto a Infotaller.tv , " ens consta que la xarxa s'ha ampliat amb nous punts de venda en els últims mesos i que la marca ha exigit importants inversions a les concessions ja establertes " .
Per aquest motiu , Faconauto entén que és " necessari" que General Motors faci " un esforç per compensar cada empresa , moltes de les quals estan abocades a tancar" . " Confiem que el fabricant respecti les inversions que la xarxa de concessionaris Chevrolet ha vingut fent" , han afegit les citades fonts .
Des de l'Associació de Concessionaris Chevrolet han apuntat al diari Cinco Días que la decisió de deixar de vendre cotxes Chevrolet a Europa a partir de 2016 els va ser comunicada per sorpresa i sense negociacions o comunicacions prèvies per conèixer les necessitats de la xarxa davant aquesta circumstància .
Per aquest motiu, els concessionaris Chevrolet apunten possibles indicis de mala fe contractual . De fet , l'associació revela inversions recents d'entre 500.000 i 1,5 milions d'euros per adequar instal · lacions a la venda de cotxes de la marca , que seran difícilment recuperables . Una situació que, tal com ha valorat Faconauto per Infotaller.tv , inquieta el sector : "Ens preocupa la desprotecció que actualment tenen els concessionaris quan es produeixen aquestes situacions" .
L'Associació de Concessionaris Chevrolet tractarà que la companyia negociï la indemnització necessària en cada cas , tot i que tem que el pla de sortides estimi compensacions que no superin ni el 20% del necessari "per evitar la ruïna de la xarxa de distribució" . També tractarà de fer lobby amb la resta de la xarxa a Europa . Des Faconauto asseguren
El compromís de la marca amb la seva xarxa de distribució passa per vigilar la marxa amb els venedors durant dos anys més , encara que l'anunci de la seva sortida del mercat el 2016 afectarà de manera evident a les seves vendes .

http://www.infotaller.tv/reparacion/concesionarios/concesionarios-chevrolet-piden-50-millones-por-dejar-de-vender-la-marca

dimecres, 15 de gener de 2014

Bridgistone i el i3 de Bmw




El cotxe elèctric de BMW, el i3 , portarà des d'ara pneumàtics de la multinacional Bridgestone . Tots dos gegants han arribat a un acord per desenvolupar l'anomenada " tecnologia OLÒGIC " en els pneumàtics que portarà aquest model de la marca d'automòbils alemanya.Aquesta nova tecnologia aprofita les sinergies d'un gran diàmetre juntament amb el disseny de banda de rodament estret , cosa que, segons el fabricant japonès , millorarà l'aerodinàmica i resistència al rodolament . Així mateix , el pneumàtic proporciona una bona agafada en mullat .El compromís de les dues companyies va més enllà del purament comercial . Les dues volen contribuir amb aquest nou pneumàtic a l'objectiu global de reduir al 50% les emissions de CO2 per a l'any 2050 . Com reconeix Franco Annunziato , CEO i president de Bridgestone Europa , " l'eficiència energètica és un criteri de desenvolupament important per a tots els pneumàtics Bridgestone . Tanmateix , esdevé un factor encara més crucial en el cas d'un cotxe elèctric " .Llançat el novembre de 2013 juntament amb el BMW i3 , està disponible en quatre mides: 155/70 R19 84Q , 175/60 ​​R19 86Q , 155/60 R20 80Q i 175/55 R20 85Q - i dues variants d'hivern - el Blizzak LM -500 OLÒGIC un pneumàtic lamellen i el Blizzak NV OLÒGIC


http://www.infotaller.tv/neumaticos/productos-y-servicios/bridgestone-se-alia-con-bmw-para-desarrollar-los-neumaticos-de-su-i